Voor vragen ben je hier op de juiste pagina. Misschien vind je het antwoord op je vraag hieronder.

Je bent altijd welkom om contact met ons op te nemen via deco.en.zo.info@gmail.com

 

 

Wie zijn wij?

Wij zijn moeder en dochter, Sandra en Natasja, met een passie voor creatief bezig zijn. 

Hierdoor zijn wij naast onze huidige banen Deco&zo gestart om onze passie te kunnen delen! 

Lees meer op wie zijn wij

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Producten die voorradig zijn en op werkdagen vóór 12.00h besteld worden proberen wij dezelfde dag te verwerken. 

De gemiddelde verwachte levering is 1-3 werkdagen. 

Producten die niet voorradig zijn zullen een langere levertijd hebben. Deze worden speciaal voor jou gemaakt. Hierover zullen wij je per mail aangeven wat de levertijd wordt. Dit hangt af van welk materiaal het product gemaakt wordt en de droogtijd hiervan.

Waar worden jullie producten van gemaakt?

Het hoofd ingrediënt van onze producten is passie en liefde. 

Hoofdzakelijk werken wij met epoxy, acrystal, soja wax en diverse wol. Wij proberen wij elk product aan te geven waar het van gemaakt is. 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Met net zo veel zorg en liefde als de producten gemaakt worden verpakken wij deze. Veel producten zijn breekbaar en zullen extra goed verpakt worden. 

Wij hergebruiken dozen, deze zal dus niet in een speciale Deco&zo doos zitten. 

Zodra de bestelling is verzonden ontvang je een mail en de track en tracé van PostNL of DPD.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de €65,- verzenden wij gratis. 

Bestellingen onder de €65,- rekenen wij binnen Nederland €2,95 voor brievenbus pakket en €6,95 voor een gewoon pakket. 

De daadwerkelijke verzendkosten zie je staan zodra je verder gaat met bestellen en kiest voor PostNL of DPD. Gratis verzending wordt automatisch berekend. 

Help mijn bezorgadres is verkeerd.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.*

 U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via deco.en.zo.info@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

*Op maat gemaakte producten met namen, datums en andere persoonlijke wensen kunnen niet geretourneerd worden. 

 

 

Kan ik een product ruilen?

Hiervoor kun je contact opnemen met deco.en.zo.info@gmail.com. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

 

  • Ideal
  • PayPal
  • Overboeking
  • Klarna
  • Pin/contant (uitsluitend alleen bij het afhalen van uw bestelling)